esmaspäev, 22. detsember 2014

Õnnelik

Hei!

Reedel ärkasime vara ja läksime hommikusöögile, mis ma lootsin, et on parem, aga noh, maitse üle ei vaielda. Lahkusime seejärel hotellist ja sõitsime erinevate väikeste poekeste/marketite vahelt. Isa töö tõttu. Ma ei tea kuidas öelda seda ametit, aga tellivad-ostavad-viivad kaupa poodidesse. Väga paljudel ongi siin selline amet. Kes veel ei teadnud, siis pidevalt seetõttu ongi mu vanemad kodust ära. Autoga sõidetakse maha jube-jube pikki maid. Esimesed korrad on ikka huvitav, aga ausalt, ma tüdineks sellest ammu ära.

Siis peatusime ühel tänaval, kus igasugused indiaaniteemalised poekesed. Nii vinge! Kuna läheme Porto Segurosse kindlasti tagasi, siis ootab mind seal ees suur shopping. Üli lahedad asjad olid! Kuid seekord ei olnud aega selleks. Peatusime veel mõnes kohas ja tegime pilte. Sõime lõunat ning... sõitsime koju. Magasin terve aeg. Ilmaolude tõttu sõit venis umbes viie tunniseks. 

Üleeile, ärkasin taas varakult, sest oli vaja oma kadunud bikiinid uutega asendada. Saimegi Calianega kokku ja kaks klassiõde olid veel. Leidsime mulle bikiinid ja ei. Ma ei ole brasiilia bikiinide omanik. 
We
Üle mitme päeva vihma ei sadanud ja ilm oli lausa lämmatav. Koju tulles käisin pesus ja panin asjad kokku, sest sõbrad kutsusid ühe õpetaja juurde grillima-ujuma. Nii vinge nii, et kui õpetajal selline maja, kus bassein ja hea grillikoht, siis lubab seal käia ning tundus üldse mega vinge naine! Igatahes. Asjad koos, siis ootasin Marciot. Ta tuli oma isaga mulle järele ning kohale jõudes algas mu siinoleku ajal üks toredamaid päevi. Taas olid seal paljud, kellega filmi sai vaatamas käidud ja laagris samuti. Grillisime, ujusime, pildistasime, naersime ja mega tore oli lihtsalt! Ma nii tänulik endiselt, nagu koguaeg ütlen, et nendega tutvusin! Nii lõbus oli lihtsalt! Lõpuks orgunnisime end koju ja siis õhtul tuli Jake läbi. 

Eile käisime ema,isa ja õega niisama poodides. Sain lõpuks selle seeliku, ehk mis eest tundub mingi mini seelik, aga tegelikult on need lühikesed püksid. Panen teisse blogisse ehk pildi ka. Jalanõude poes veetsime rohkem kui poolteisttundi ja selle ajajooksul suutis õde mulle sellised kõrged kabjad jalga sokutada. Kes pole näinud, siis pilt ka blogis olemas. Hea, et pead vastu lage ei löönud.

Õhtul käisime lõbustuspargis. No olid ikka mõnusad atraktsioonid aga mulle ikka meeldib rohkem kõrgust, adrenealiini ja kiirust. Aga oli tore. Õhtu lõpetasime pizza söömisega.

Täna oli taas varajane ärkamine ja juba 10:15 saime Hannahiga kokku ning alustasime oma shoppinguga. Alustuseks tänavapoed, kust sai paar nipetnäpet asja. Seejärel kaubamajja. Ulme mis palavus täna oli. Raske oli kõndida ja siis kui kõik jõllitavad ka veel. Jummaluke, kuidas saime naersa kui üks mees oma pea aknast välja pani ja suu ammuli jõllitas. Kaubamajja jõudes tegime paar ostu ning sõime. Tavaline. Aga siis unustas Hannah oma ostukotid kuskile ja rändasime turvaga ringi ja saime tagasi. Otsustasime lõpuks koju kõndida, mis oli üli vaevaline ning sisaldas mitut Hannah-istumispausi. 

Kuna oma PARIMATE(te ei kujuta ette millised sõbrad ma endale leidnud olen, ma nii ülimalt mega õnnelik)semudega olid jälle filmiõhtu plaanid tehtud, siis seadsime sammud sinna. Kenake maa kõndida jälle, aga seda väärt. Alguses vaatasime mingit märulit, aga noo, see oli paras jama. Pärast sõime popkorni ja brigadeirot ning vaatasime "We're the Millers", saime korralikult naerda. Vahepeal pidi Hannah koju minema, aga ma otsustasin sinna jääda, sest Marcio ütles, et saan temaga jälle koju. Nüüd jõudsingi, tund aega enne südaööd, koju ja olen nii õnnelik taaskord!

Sõbrad head-kõik hea!
Kohtumiseni ilmselt päev peale Jõule!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar