teisipäev, 21. oktoober 2014

Tõusud-mõõnad

Tere! 

Kirjutan nüüd taas ühest nädalavahetusest, mille rannas veetsime.

Laupäeva õhtupoolikil panime asjad kokku ja jälle randa. Mina, õde, vend, ema, isa, õe poiss ja kaks sõpra. Nagu tavaks siis Ilheuses tegime acaraje söömis pausi. Olivençasse kohale jõudes viisime asjad tubadesse ja üsna pea läksime ujuma. Uskumatu kui mõnus tähistaeva all ulpida ja niisama vees vedeleda. Peale seda oli kell juba ilmselt väga palju ning istusime niisama ja mina ei tea kuhu see aeg läks aga voodisse jõudes oli kell juba 04:26.
Tingituna hilisest magama minekust ärkasin hilja. Sõime ja siis mindi kalale. Kala saadi, tore oli-see on kõik mis ma mäletan. Peagi tulid Freitas ja ta sõbranna ka sinna ja läksime tuppa. Hiljem taas ujuma. Jooksime vennaga võidu ja sellest tuli kellelgi idee kulli mängida. Well. Rand ja katusealused moodustasid kulli mänguks väga suure ala ning mängisime päris kaua ehk mu jalas, mis nüüd pole juba mitu nädalat trenni teinud, andsid kohe järgmisel hommikul märku. Kuna majast, kus ööbisime vesi ära läks, siis pidime duššitama rannas. Lahe, eks? 
Erinevalt pühapäevast ärkasin esmaspäeval vara. Ahjaa. Kui te mõtlete, miks koolis ei olnud, siis vaba päev. Jälle. Igatahes peale hommikusööki randa, kus 95% ajast olin vees. Kaldal mõnus lamada, kui lained üht ja teistpisi üle käivad. Tänu sellele vedelemisele sain ka kena punase selja ja hullud bikiinirandid. Hästi tehtud. Jube valus on, aga elab üle. 

Üldiselt läheb mul normaalselt. Viimasel ajal koduigatsus väheke suurem, aga eks püüan asja parandada ja taaskord kõigest positiivseid asju leida. Täna leidis aset total breakdown out of nowhere. Eks kõigil ole ju tõusud ja mõõnad ja olekski imelik, kui ma olen siin peaaegu kohe-kohe 3 kuud olnud ja koduigatsust pole. Uskumatu, et uue aastani on jäänud vähem päevi, kui on olnud päevi, mil siin olnud olen. Ei tea, kas see lause oli loogiline, aga ise saan aru vähemalt. 

Kallid!
Nautige sügist

Punane Kaisa

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar