reede, 5. september 2014

Aeg läks ja läks ning kuu sai juba täis...

No tervitus!

Ütlen ausalt, see eksamitenädal ehk minu kodusolemise nädal on veninud ja ega ma polegi midagi teinud. Puhanud ja maganud, aga ikka väsinud. 

Suhtlesin esimest korda kodustega mitte kirjutades ja nii kartsin, et kohe koduigatsus tuleb peale, kuid hoopis vastupidi. Kõik on kohe palju parem. Homme kui hea ilm, siis sõidame vist kuskile, nii sain vähemalt mina aru isa jutust. 

Järgmisel nädalal haaran härjal sarvist ehk kooli taaskord! Plaanis ka klassiõdede ning Hannahiga midagi teha, eks siis näis.

Tahtsin lihtsalt öelda, et see kuu on siin möödunud väga väga kiiresti ja ma ei suuda ära tänada kõiki, tänu kellele siin olen. Alustades firmadest, sugulastest, vanavanematest, kuni sõprade ja otseloomulikult kõige suuremast toetajani-oma pereni- välja. 

Kuna blogi on aina raskem ja raskem kirjutada, sest minu jaoks on kõik juba rutiinne, siis üritan ehk teha erinevaid postitusi ning ammu lubatud postitus kooli erinevuste kohta pole ka enam kaugel. Kui ise tahate millestki rohkem teada saada, siis küsige, ei hammusta.

Kuna ma siin kõigest peamiselt ülivõrdes olen rääkinud, siis mõtlesin, et mainin ära ühe ja ainukese asja mis mind siin häirib: ajast mitte kinni pidamine- pidev hilinemine. Ma võiksin siia ilmselt umbes 15 näidet tuua, aga nende kirjutamine võtaks liiga kaua aega. Lihtsalt. Alatihti on nii, et öeldakse, et minek nt kell 14:30. Kui ma juba selleks ajaks valmis olen, siis hakatakse alles end sättima ja pidevalt muutub ka siis juba plaan kuhu, kellega minnakse. Ma ei räägi oma perest, vaid üleüldse. Kui ma olin paanikas, et jäin võrkpalli trenni esimest korda 2 minutit hiljaks, siis kohale jõudes istusime seal veel umbes 10 minutikest, ja nende jaoks tundub, et on alati kellaaeg +- paarkümmend minutit. Ka koolitundi hilinemistest ei tehta numbrit. Tuled klassi, tervitad ja otsid omale istekoha. No problem. 

Aga see on ausalt ainuke asi, mis häirib ja sellega harjumine hakkab ilmet võtma, niiet vabandust kui Eestis aasta pärast tunni või paar hiljaks jään. 

Ja ega rohkemat mul teile polegi. 

Teie Kaisa
Beijos



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar