esmaspäev, 18. august 2014

Kuidas käsi käib?

Oi! 

Mu blogipidamise oskused on ikka alla igasuguse arvestuse. Kuigi ega tegelikult mul miskit uut pole väga rääkida. 

Koolis läheb väga hästi kui välja jätta portugali keel. See on ikka tohutult keeruline, aga eks kunagi selgeks ikka saab. Ahjaa! Mainisin ühes postituses, et klassis on meid 25. Tänaseni oli tegelikult 44 ja nüüd 45, sest meiega liitus Saksa võp Annika! 
Esmaspäeviti on nii, et on 7-12 tunnid ja siis kell 2 hakkavad järgmised tunnid, mis kestavad kuueni. Täna kui oli tundide vaheline aeg, kutsus Tainá mind endapoole ja sõime seal lõunat ning rääkisime niisama. Väga tore oli! 

Oma pildi blogisse lisasin juba pildid piknikust, mida pidasime koos klassiõdedega. Meeletult lahe oli ja nalja sai. Üritati ka mulle portugali keelt veidi selgeks teha, aga sellega jõudsime nii kaugele, et nüüd tean paari uut "tõlketa väljendit" ning see-eest oskab Camyle öelda eesti keeles "ma armastan sind".  Neil traditsioon teha üksteisele kinke ja Lara tegi mulle ja see raamat mille sain- saab olema üks esimestest mille läbi portugali keeles loen. 

Ja muideks. Kuni tänaseni on kõik mu nime hääldanud Kaiša, Košša jne. Aga kui peale tunde küsisin, et miks nad s-i nii hääldavad, olid kõik imestunud, et kas mu nimes on tavaline s või EHK nüüd osatakse mu nime öelda ja Lara kõlas juba nague eestlane niiet great job!

Külastasime ühel pâeval ka kirikut- mis asus tegelikult hoopis kuskil koolihoones. Sellegipoolest oli väga vahva ja erinev sellest mida ootasin. Jutluse(ei tea kuidas seda kutsutakze) ajal oli igav, sest midagi aru ei saanud, aga seal ka lauldi ja oli bänd ja puha. Lõunatasime ka seal- riisid ja oad on juba saamas minu lemmiktoiduks! 

Pilte mul ei ole kahjuks, aga kes veel pole näinud, siis kaisakasper.tumblr.com ehk mu pildiblogi.

Kui kellelgi on küsimusi või soovitusi, millest kirjutada, siis feel free! 

Homme- 19. august täitub mul Brasiilias juba 2 nädalat! Aeg lendab.

Boa noite!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar