esmaspäev, 25. august 2014

3 nädalat Brasiilias..

Jah, uskumatu, juba kolm nädalat siin teiselpool maakera oldud. Aeg läheb kiiresti, samas nii aeglaselt.

Nii, keelega on endiselt nii-naa, aga aru saan suht palju. Nagu sellest vähe pole, et portugali keelest jagu ei saa. Täna hispaania keele tunnis alustasin grupitöö esitlust hispaania keeles:"Buenos dias. Vamos a presentar sobre Venezuela." Ehk olen nüüd natukene hispaania keelt "kõneleja". 
Eestis koolis käies ei olnud mul eriti hilja ärkamisega probleeme. Siin aga korjab õde mind 6:45 auto peale ja üsna tihti juba on tavaks saanud see, et silmad avan alles 6:30-6:40- ei tea, aju ignoreerib äratuskella ilmselt.
Kuna koolile juba jutt üle läks siis sain tagasi oma inglise keele testi 3,3 punkti 4st. Proud! Sest väga paljudel jäid punktid alla 2. Keemia testiga aga kiidelda ei saa- mõlemad Annikaga(saksa võp) põrusime testid. 
Ja kogemata rääkisin koguaeg, et Eestis, mu vallas elab 1000 inimest.. ei tea kust aju selle infokillu noppinud.. aga kui googeldasin huvipärast, siis selgus, et 3000+. Vot, mis siin teada saan.

Mõned on küsinud, et millega ma siis siin vabal ajal tegelen? Ausalt? Oleneb täiesti päevast- see on hullumeelne, kui kiiresti brasiillastel plaanid võivad muutuda. Aga olen käinud korra näiteks jõusaalis ja kolmapäeval on plaanis Annikaga võrkpalli trenni vaatama minna ja kes teab, ehk järgmisest trennist isegi seal käima hakata.

Kui mu pildiblogi(kaisakasper.blogspot.com) jälgite, siis ehk märkasite, et külastasin supermarketit. Seal jäi mulle silma üks äärmiselt veider asi(ainuke pood, kus sellist asja olen näinud). Nimelt. Eestis on poodides kassad "kahe kaupa", müüjad istuvad seljad teineteise poole ja lint jookseb eest läbi, kus juures näoga ollakse kliendi poole... Siin aga nii pole. Müüjad on üksteise poole näoga- kliendi poole enam vähem seljaga. Kummaline. Halb seletus ka ilmselt, aga ehk saite pihta. 

Ülejärgmisesse postitusse lisan ühe oma lemmik Brasiilia magustoidu retsepti. Muidugi võite seda ka ise googeldada, aga see on nii hea, et pean lihtsalt jagama!

Söögiga seoses tuli meelde veel see, et aasta algus seminaril räägiti meile, et lõuna pool süüakse kana süda. Nüüd olen ka mina selle ära maitsnud ja eriti vaimustuses pole. Eriti kui selle söömise ajal bioloogia tunnis olnud kanalõikamine meenus. 

Kaisa
Põsemusid- suured kallid!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar