teisipäev, 26. august 2014

Kui kaks blondi eurooplast kaubamaja külastasid..

Ei oskagi öelda miks taaskord blogilainel olen, kuid mõtlesin, et kirjutaks miskit.

Tänane koolipäev oli vähe öeldes piin. Tunnid olid väga igavad ja meil Annikaga oli igale asjale küsimus, et mis see tähendab? Mitte midagi ei mõistnud ja Annika jäi magama mitu korda ja siis ehmatas üles, kui teda jälgisin, sest arvas, et õpetaja tuli. Kui koolipäev läbi, siis tulin koju ja autoga sõites nägin, et üks klassivend kõnnib mu kodutänaval. Kirjutasin kohe, et kas tõesti keegi peale minu, meie klassist, elab siin ja tuleb välja, et ta elab kõrval tänavas, mis on väga vahva! 

Leppisime Annikaga kokku, et külastame täna kaubamaja ja seda me tegimegi. Poodlesime ja hoidsime inimeste pilke endal, sest kui tihti ikka kaks blondi tšikki siin kaubamajas käivad. Kuna mul oli ammu juba tenniseid vaja, ja täna koolitöötaja ütles, et roosasid ega üldse värvilisi jalanõusid ei tohi olla, siis ostsime endale Annikaga samasugused jalatsid. Mõtlete, et kuidas poes ilma portugali keeleta hakkama saime? Annikal oli paber kotist võtta ja kirjutasime oma numbrid paberile ning näitasime poetöötajale, kellel tundus olevat suur rõõm meid abistada.

Annika läks varem minema ja mu telefon otsustas olla no service ehk uitasin poes ringi ja lõpuks sain levi ja tegin oma esimese telefonikõne õele. Puterdasin inglise, vahepeal ka portugali keeles, enamus aja mõmisesin asjatult. Lõpuks saime teineteisest aru ja õde hakkas tulema.

Kui teda poe ees ootasin hakkas turvamees minuga vestlema. Ütlesin, et räägin väga vähe portugali keelt ja näitasin talle, kus Eesti asus, sest ta tundis huvi kust pärit olen. Hiljem tuli teine turvamees ka ja mu portugali keel pole nii halb, et ma ei saanud aru nende vestlusest, mille sisu seostus minuga ja kuidas üks vaidles teisele vastu, et ta miskit mulle ütleks.. teine vastas, aga, et ta ei saa ju aru. Sain küll, kuigi arusaamatuks jäi see mida ta öelda tahtis, sest õde saabus ja läksime. Peatusime teelkoju jäätisekohviku juures ja sõime kòik- mina, vend, õde- 3, vend vist 4 jäätist, ja tulime koju. 

Nüüd lebotan ja puhkan ning kirjutan teile. Homme võrkpalli trenni vaatama ja eks siis näis missest saab.
(kaisakasper.tumblr.com)

Bjs
Kaisa

Vabandused, et videoblogi ei ole olnud. Ei ole selles asjas käpp, aga küll ma selle 11-kohe 10 kuuga selle ära teen.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar