esmaspäev, 5. jaanuar 2015

Salvador 3&4&5 päev ja tagasi kodus

Hei! 

Mu plaan, iga õhtu midagi blogisse kirjutada, nurjus täielikult. Iga päev sai ärgatud vara, magama mindud aga väga hilja. Hakkame nüüd meenutama.

2.jaanuar
3.pâev algas üpris varakult, veetsime hommiku ja pärastlõuna rannas. Ma ausalt ei suuda päevade kaupa nii meenutada. Sõime hotelli ees olevas restoranis. Uskumatu milline teenindus. Oleks Eestis inimestes ka sellist positiivsust ja head suhtumist. Õhtul läksime kaubamajja. Jõime ühes kohas mega head frappet Ning sain teada, et see söögikoht Itabuna kaubamajas ka nüüd. Põhjust tihedamini seal taas käia. Sealses kaubamajas olid endiselt igasugused jõulukaunistused üleval ehk veetsime enamus aja pildistades. Järgmine kord tarin oma kaamera igale poole kaasa. Aga õnneks pere fotokas palju pilte. Kunagi, saab neid ehk blogis ka näha. Seekord enda kaamera alati jäi maha. Tuulepea. Hiljem jalutasime ranna ääres.

3.jaanuar
4.päev algas juba kell kuus. Algas mitme tunnine sõit randa nimega Praia do forte. Enne randa minekut seal kohtusime isa onuga. Nad polnud väga kaua näinud, onu ei tundnud isa äragi alguses. Siis sõitsime isa tädi juurde. Jõukamate piirkond. Nagu kõik see seal oli. Suu vajus majja minnes lahti. Imeline! Täpselt nagu filmis, basseini ja kõigega. Meeletult avar. Mangopuud aias. Rand kümne minuti kaugusel, kuhu saab jalutada mööda imelist tänavat, mida täidavad super vinged söögikohad Ning suveniiri poekesed. Jalutasime siis randa, kus mõnuledes saigi paar tundi mööda saadetud. 

Pildid googlest:


Täpselt nii imeline see oli.. Oma silm siiski kuningas, ehk päris elus veel mõnusam! Maa peal on paradiis-uskuge mind.

Enne sealt lahkumist ostsime vennaga piletid kuskile kilpkonnade ja muude elukate "näitusele". Sai vingeid pilte tehtud(taas unustasin enda kaamera autosse). Nägime haisid, kilpkonnasid, kilpkonna beebisid! ja veel mingeid kalu. Äge oli. Tagasi sõit möödus magades. Terve whatsappi grupp oli pidevalt nendel päevadel täis pilte, kuidas keegi magas autos. Mul pea lihtsalt vajus ära, kui tavaliselt istusin ja need pildid on küll koomilised. Tagasi jõudes hotellist läbi ja rannaäärde jälle. Teadsin, et üks sòber, Lucas ka Salvadoris, aga teda seal näha oli kúll hea kokkusattumus. 
  
4.jaanuar
5.päev ehk viimane päev. Sai korralikult hommikusöögil kõht täis söödud Ning algas asjade pakkimine. Peale seda avastasime Salvadori. Ja Salvadori "all linna", ehk mis asub madalal. Ma ARMASTAN seda linna! Sõitsime liftiga ühe torni/maja tippu ning see vaade oli minu jaoks "Kaisa, vaata oma tuleviku elukohta". Siis läksime ühte majja, kus oli palju suveniire ja väikeseid poekeseid. Sai paar asja ostetud taaskord ja seejärel sööma. Ma ei tea mis toimub, aga mul on viimasel ajal nii, et kõht lihtsalt ei saa täis. Olenemata palju ma söön. Käisime subways ja hiljem veel bob's Shakest milkshaked. Maitseelamus! Ja algaski kurb osa: Itabunasse tagasi. Sõit kestis kokku seitse tundi, koos kahe pausiga. 

Koju jõudes juba tahtsin tagasi. Mu lemmikkoht Brasiilias on vaieldamatult Salvador, kuigi ega ma palju ringi siin käinud ei ole, aga noh, see on ju nii, et kui õige leiad, siis paremat enam otsima ei pea. Nii rahul! Selle reisi ajal sai nii mõnigi asi korda aetud ja sai palju nähtud, sai meenutatud ikka, et tuleb tänulik selle kogemuse eest olla ja väärtustada iga hetke!

Tagasi Itabunas.

Täna peale ärkamist olin juba selline laip, et teadsin, et päeva veedan kodus. Silmad vajusid pidevalt kinni ja oli nii mõnigi paari(kümne)minutiline uinak. Vend oli ka üli väsinud, ehk otsustasime siis filmi vaadata. Vaatasime Marley&Mina. Kunagi enne pole näinud seda ja oli hea, kui film sai vaadatud portugali keeles! Ega nutmiseta saanud. Hiljem viisime ema ja venna jõusaali. Isaga läksime quibe-sid sööma ja pärast hunnik jäätist. Lõpetasin padjaklubi vaatamise ja otsustasin blogimist mitte edasi lükata.

Vabandust. Et mu blogi nii käest ära läinud ja nii jubedalt kirjutan, aga teen oma parima. Lihtsalt ei jaksa koguaeg.

Tsauki ja näeme-kuuleme peagi!

Kui video soovi, siis küsimused ask.fm/KaisaBrasiilias

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar