teisipäev, 25. november 2014

Unetus ja nädalavahetus rannas

Hei. Kell on pool kaheksa hommikul ja ma ei ole täna öösel silmatäitki maganud, kuid olen energilisem kui viimasel ajal üldse olnud olen. Kui mõtlete, et miks ei maganud, siis asi sai alguse sellest, et muutsin oma pildiblogi, kaisakasper.tumblr.com, kujundust, sest eelmine oli üpris kiiruga tehtud enne Eestist lahkumist. Kuna mul on aga teadupärast kaks vahetusaasta blogi, siis mõtlesin, et need peaks oma vahel klappima ka kuidagi, et oleks arusaada, et need seotud teineteisega. Kujundasin siis ka seda blogi veidi ümber. Saate blogi küljeribal ka oma arvamust avaldada.

Igatahes kuna lõpetasin nendega päris hilja, siis mõtlesin veidi veel üleval olla, kuni õeke Eestimaal ärkab, et siis skypeks veidi ja nii. Vahepeal juba skypesin Kirsiga ja arutasime niisama elu ja olu. Lõpuks Karolin ärkas, siis skypesime, kuni tal kool hakkas ja siis vestlesin skypes veits Martiniga ka. Ja ma ausalt ei tea kuhu see aeg läks, sest see öö möödus väga ruttu. Olen endiselt super ergas, aga ärgem hõisakem, ehk keskpäevaks juba tukun, aga vaevalt.

Nii, aga ega ma selleks siia ei tulnud, et oma ööst kirjutada. Jäin eelmine postitus siis selle juurde, et plaanis kooli üritusele minna. Sai käidud ja no ausalt. Hea on, et seal magama ei jäänud. Kuigi läksime vennaga sinna poolteist tundi hiljem, siis siiski oli igav osa, ehk jagati mingeid asju ja diplomeid ja nii edasi. Vestlesime niisama seal igasugustega. Pärast algas "peo osa" aga mul oli selleks ajaks juba kohutav uni peal ja mingi kahtlane kõhuvalu piinas ka juba hommikust saati ehk ei olnud väga tore. Üldse kulges see õhtu nii imelikult. Pärast, öösel, läksime õe, ta poisi ja vennaga burgereid sööma. Kõhuvalu oli ka kadunud selleks ajaks, ehk kena punkt õhtule. 

Mingi päev käisin venna ja Jakega kaubamajas. Sõime jäätist ja rääkisime niisama.

Sel laupäeval läksime isa ja vennaga Ilheusesse. Isal oli vaja mõned tööasjad korda saada ja seejärel sõime loomulikult acarajed- alati, kui sinna sõidame, siis sööme seda. Uskumatu kui hea. Hiljem sõitsime randa ja isa ja vend tahtsid kala püüda, aga see koht oli väga halb ehk õnge otsa ei hakanud muud kui taimed ja vetikarisu. Läksime siis järgmisesse kohta. Ma tegin lihtsalt pilte ja olin niisama. Nad proovisid jälle kalapüügiga õnne, kuid kahjuks asjatult. Ka sealt lahkusime ilma kalata. Sõitsime siis Olivençasse oma ööbimiskohta. Sõime veidi ja siis jõudsid teised ka sinna. Seadsime end jälle Ilheuse poole. Ema, õde ja ta poiss läksid kinno ning kuna mul oli sel päeval tohutu peavalu ning näljamängude fänn ma pole, siis ma ei läinud. Teinekord. Läksime venna, isa, Freitase ja ta sõbrannaga jalutama. Uskumatu. Ilheus on nii mõnus koht. Ja erinevalt siinsest linnast on seal palju noori väljas ja üldse väga vinge rannaäärne koht, heade söögikohtade ja üldse mõnusa vibega. Hea oleks seal elada. Eriti suvel. 

Pühapäeval ärkasin üsna hilja, sest eelmisel õhtul sai vennaga päris pikalt jutustatud. Kohe siis randa ja sai veits päikese käes lebotatud emaga, kui teised taas kalapüügiga tegelesid- lõpuks näkkas ka. Siis suplesime veits vennaga ja seadsime sammud tuppa. Sõime ja hiljem olime veidi veel rannas ning seejärel hakkasime asju kokku panema. Pika venimise peale saime lõpuks minema ja koju jõudsime kuskil kümne ajal.

Eile olin üldse terve päev kodus. Elekter oli päris pikalt ära, niiet tore-tore. Õhtul taas Jake ja vennaga kaubamajja- ainuke koht, kus siin linnas käia põhimõtteliselt. Sõime ja rääkisime jälle, nagu alati. Üsna pea tulime tulema ja postituse algusest lugesite juba ilmselt, mis hiljem tegin. 

Jake andis mulle ka portugali keele õppimiseks paar raamatut ehk sellega tegelen ka ilmselt täna. Päev alles noor. Kell pole isegi veel kaheksa. Eks näis mis teeb.

Pilte leiate ikka pildiblogist ja avaldage ikka arvamust uue kujunduse kohta ning olge mõnusad.
Tsau!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar