laupäev, 29. november 2014

Jäätiseotsing ja tsirkus

Tere!

Kuigi midagi eriti juhtunud pole pärast eelmist postitust, siis otsustasin ikkagi midagi siia kirjutada.
Ma ausalt olen mäluaugus selle koha pealt, mis nädalasees juhtus.

Reedel vedelesin niisama kodus peale ärkamist ja üks aeg hakkasime Hannahiga rääkima ja kui olin emalt luba küsinud, kutsusin ta külla. Palju oli rääkida, sest ammu polnud näinud. Istusime, rääkisime ja mängisime dominod. Varsti tuli mõlemal suur jäätiseisu ja lootsime, et meie mõlema vanemad on päri sellega, et tänavatel veidi kondame ja jäätist sööma lähme. Kuna Hannahil ega mul ei ole telefoni hetkel, siis pidime ootama mu ema koju, et saaks Hannahi isale-emale helistada ning lõpuks peale seda hullu skeemi, saime nõusoleku ja seadsime sammud jäätiseotsinguile. Ise ka imestan, kui hästi ma kõiki tänavaid ja kohti mäletan. Juhatasin siis meid mu lemmikkohta ja seal seab ise tõsta erinevaid jäätiseid, mille maitsetevalik on kirjum kui ei tea mis, ning hiljem palju erinevaid lisandeid: viinamarjadest shokolaadi kreemini. Taevalik. Kuigi sõime suured portsud, siis isu ikka täis ei saanud ja seadsime sammud järgmise koha poole. Samuti- taevalik! Brasiilia jäätisekohvikud ja seal olevad valikuvõimalused- jään igatsema! Kuna telefone meil polnud, siis pidime hakkama tagasi liikuma, sest ka pimedaks hakkas minema. Jõudsime tagasi ja tuimalt ladusime dominod jälle. Paarkümmend mängu sai kindlasti tehtud. Elekter kadus ka taas vahepeal ära ja ega midagi muud tarka teha siis polnudki. Varsti sai kell nii palju, et Hannah pidi minema trenni. Ta isa tuli järgi ja ta leppis mu vennaga kokku, et Hannah tuleb meile ööd. Mega vinge. Nii ma siis jäin koju, ei mäleta mida tegema ja hiljem tuli Hannah, sõime veel ja siis jutustasime hiliste, hiliste öötundideni. Nii mõnus. 

Kuna sai hilja magama mindud, siis sellistel puhkudel(ja muidu ka) ärkan mega hilja üles. Hannah oli omasõnul vara üleval, aga kui 11 ajal silmad lahti korraks tegin, siis ta magas nagu nott. Igatahes. Siis sõime teistega lõunat. Ma olen totaalselt armunud sellesse oa-liha Brasiilia rahvustoitu. Ja päev sai õhtusse  veeretatud taas rohke jutu ja naeruga. Mingi aeg Hannahi ema helistas, et ta võiks nüüd minna koju, ja et kui tahah, võin ka minna. Sellest ütlesin ära. 

Ja hea on, et ei ütlesin. Vastasel juhul oleks mul jäänud ära esimene tsirkuse külastus Brasiilias. Ema-isa ütlesid mulle, et nad lähevad ja kuna eriti midagi polnud teha, siis nõustusingi ja üsnapea läksime. Piletirivi oli ülipikk, aga minu jaoks üllatus oli see, et teendindamine oli kiire ja läks ruttu. Tsirkus ise ei olnud teab mis vägev värk, aga nüüd see ka nähtud. See oli rändtsirkus. Kõige lemmikum etteaste oli, VALMISTUGE HALVAKS KIRJELDUSEKS, kui sellise kuuli/hiigelpalli sees sõitsid mootorrattad. Või kera sees. Ma ei tea kuidas seda nimetada. Ma olen varem ainult filmides näinud, et üks mootorratas seal sees peaalaspidi tiirutab, aga siin oli kohe kolm tükki korraga. Ja no ega sellest siis vähe. Lõpuks oli neid viis. Aga jube vinge oli see. 

Ja asi mis meelde jäi lisaks mootorratastele, karamelliõunale ja suhkruvatile, oli see, kui lavale tuldi näitama neid helendavaid pulkasid. Öeldi, et kõik kes tahavad, mingu lava ette. Oi kus trügiti sinna ja kui suur mass lava ees oli, siis öeldi, et kaks reaali ühe hind. Näod venisid pikaks ja üksteise järel mindi lava eest ära, sest ilmselt oldi kindlald, et need tasuta. Samas hea "reklaamitrikk", kuna lapsi oli palju ja ilmselt palusid nad kõik oma vanematelt seda raha. 

Kui tsirkus läbi, tulime koju ja sõime. Õe sõbrad siin ja tehti palju nalja selle üle, et Eesti nii pisike on. Küll märgiti tass Saksamaaks ja siis pandi väike pähkel sinna kõrvale ja öeldi, et see on Eesti. Nojah. Brasiilia kõrval on Eesti küll üks paras pähkel.

Hiljem keegi mainis mu video, mis üles panin blogisse jm, ja vaadati seda ja taheti teada mida ma rääkisin seal. Siis öeldi, et tõlgivad google translatega. Tegin kohe näo, et kas nad tõesti üritavad seda, sest see oleks asjatu. Ja sinna ilmselt, loodan, et nende idee jäigi

Kerin magama vist nüüd ära ja loodab, et homme tuleb tore tegus päevake!
Tsau! Olge tublid!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar