laupäev, 8. november 2014

Suvi koputab kohe uksele

Hei! 

Ma alles kirjutasin enda meelest postituse, aga nüüd vaatasin, et juba enam kui kaks nädalat möödas. Jube. Aeg lihtsalt kaob kuskile. Blogi kirjutamine tuli meelde üldse tänu Helisele, niiet kui seda loed, siis suured kallid Lallidele siit poolt! 

Ma ei kujuta ette ka millest ma rääkima hakkan, aga üritan kõik vahepeal toimunu jälle meelde tuletada. 

Olen ikka koolis käinud nagu muidu ja kooli jalutamine on ilmselt üks mu päeva parim osa. Nii hea on lihtsalt liikuda. Eks muidugi mõnel palavamal päeval on see tohutult raske. Eriti koolist tagasi tulles, sest mu tänaval on tõsine tõus. Ma kunagi panen sellest pildi ka ja siis näete, et ega's ma niisama seda ütle. Aga sellegipoolest naudin jalutamist. 

Hetkel on meie koolis kaks vahetusõpilast veel, sest nende koolis on juba vaheaeg ja siis tahtsid tulla. Tiffany USAst ja Lærke Taanist. Mõlemad mega toredad ja vinged. 

Koolis eelmine nädal oli jälle võrkpall ja võin öelda, et olen parem kui alguses, aga siiski mitte hea. Vajab harjutamist. Eestisse tulles plaanin ilmselt kuskile võrgutrenni minna. Sel nädalal oli viimane võrkpall-täna. Aga jäi kahjuks minemata, sest käisime vennaga laupäevaseks peoks kostüüme vaatamas laenutuses. 

Üks päev toimus venna koolis sarnane etteastetega projekt, nagu meie koolis oli Eureka. Üldine teema oli Brasiilia ja ma olin nii rahul, et sinna läksin kuna tutvustati erinevaid tantse jne. Ja ma olen nii nii nii kade ikka, et brasiillased nii talendikad kõiges on. Aga vahvad esitused olid ja oli tore.

7.november, käisin USA võpi Jakega kaubamajas. Ostsime hispaania keele tunniks shokolaadid. Saime kõik ühe nime ja siis kingime shokolaadi. Vot. Ja siis sõime ja ajasime niisama juttu. Eriti hea oli, kui Jake küsis, kui kõrge Eesti kõrgeim mägi on. Seletasin siis, et Eestis see on jah mägi, aga talle jäi siiski küsimuseks ilmselt, kuidas MÄE kõrgus nii vähe on ja, et ilmselt pole see mingi mägi. Aga oli tore ja meil mõlemal JUBA igatsus kodumaa jõulude järele.

Ma ei tea kas mainisin, aga poed on täis jõulukaunistusi, kuuski, päkapikumütse ja muud. Igakord kui näen satun nii ekstaasi. 

Üks päev käisin isa ja vennaga Ilheuses ja nii mõnus koht ikkagi. Kuigi midagi muud seal peale ranna ja majade pole väga, siis väga meeldib. Acaraje seal ka parim ning sai jälle mitu mitu neid söödud. Tegime ka jäätisetiirud ning sel päeval sai üsna palju pilte kah tehtud, mis juba pikemat aega mu pildiblogis(kaisakasper.tumblr.com)olemas on. Tore päev.

Ps! Ilheuses on lennujaam. Ja see pidev lennukite sõitmine seal tõi nii jubeda lennukisõidu igatsuse. 

Nagu meil oli koolis see, et pidime kellelegi shokolaadi kinkima. Siis täna oli sarnane asi, aga pidi tegema sarkastilise-naljaka kingi. Nimed tõmbasime jälle loosiga. Ma sain ühe laheda klassivenna nime ja alati ta küsib kõigilt pastakat. Niisiis ma otsustasin talle pastakad kinkida. Lisasin ka kirja juurde, et ärgu neid ära kaotagu ja nüüd ei pea teistelt enam küsima. Kui ta selle klassi ees ette luges, siis suur aplaus ja kisa-kära. Tore, et meeldis. Palju sain tagasisidet, et mul oli väga hea idee. Ise sain shokolaadi... jälle. Aga ilmselt seetõttu, et see klassivend ei tea mind absoluutselt ja ei teadnud mida teha. Ahjaaa. See kellele kingi tegin. Tema nime sain ka shokolaadi kinkimiseks. Kokkusattumus?

Et aga see kink tänaseks osta, käisime eile Lærke(Taani) ja Jakega(USA) kaubamajas. Meil nii vinge kolmik. Koolis saab ka alati tohutult nalja ja Lærke võiks koguaeg meie koolis olla. Ta muidu mujal, aga 2 nädalat oli meie koolis, sest neil sai kool veel varem läbi. Igatahes. Meie traditsiooniks on saanud üks kaardimäng, mille taanikeelset nime ma ei mäleta. Aga jah. Kauabamajas sõime, jalutasime, naersime. Käisime poodides ja proovisime suvalisi kaabusid, mütse, kübaraid ja mõtlesime mida kinkida. Oli tore. Kuna nad veidi varem ära pidid minema, siis chillisin üksi ja soetasin endale plätud, mis igal brasiillasel on ehk havaianas'ed! 

Täna täitus 100 päeva Brasiilias.
Homme algab suvevaheaeg, mis kestab kuskil veebruari alguseni.
Ilmselt midagi unustasin kirjutada, aga uni pressib vägisi peale ehk lõpetan tänaseks.

Tsau!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar