esmaspäev, 1. juuni 2015

UPDATE: olen elus já terve

Nâdalalōpuks luban, et olen teid kostitanud kahe postitusega. Seni aga tahtsin märku anda, et kõik on korras, aga üritades seda jube emotsionaalsel rollercoasteril olevat elu nautida, on raske blogida. Ma loodan see nädal kirjutada:

~ AMAZONASE REIS (Ära lõpetada see seeriakene)
~ Mis vahepeal teinud olen? 
~ Mis hirmud mul tagasitulekuga seoses on ja kuidas emotsioonid on hetkel
~ Mis plaane veel viimasteks nädalateks on

Kindlasti midagi veel, aga ma loodan teid mitte seekord alt vedada. Kui keegi siin üldse uut postitust ootab!

Mu (host)isa just rääkis mulle, kuidas ta kartis, et nende peresse tuleb keegi, kellega on palju probleeme ja tööd. Aga, et nad väga väga rahul, et mina siia tulin ja kui keegi küsib, siis tal on ainult suurepäraseid sõnu öelda. Ning, et nad jäävad mind väga igatsema! No nii armas. Ja ma EI kujuta ette siit lahkumist.

24 PÄEVA VEEL... 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar