teisipäev, 29. juuli 2014

6. Nädal aega minekuni + lahkumis/üllatuspidu

Hei!

Alles kirjutasin, et ~30 päeva jäänud ja nüüd kõigest üks nädal veel.
Viisaga sai ka viimasel hetkel kõik paberid korda ning selle peaks kätte saama 4.augustil (päev enne minekut). 

Nüüd kirjutaks ja lisaks pilte tänasest lahkumis/üllatuspeost, mille korraldasid mu kõige lahedamad sõbrannad! Suur suur suur aitäh Teile! Ma olin mõelnud lahkumispeole, aga ei uskunud, et nad minu seljataga salaja midagi korraldavad. Sellepärast oli see ka päris suur üllatus ja muidugi- hakkasin ma nutma, kui nad kõik välja hüppasid ja "üllatus" karjusid. 

 Mu kuus kõige lahedamat!

 Jah, nad on normaalsed!


 





Sarah ja Eliise otsisid erinevaid seltskonnamänge ja naerda saime kõvasti.. 
 Aasta 2014 "parimad" outfitid:




 Tegime kotijooksu ja nii palju siis nendest kilekottidest..
Meie "suurepärased" kostüümid. 
Karolin:"Olen nagu tennisist, reket veel puudu."

Sain ka collage'i, kus minust muidugi kauneimad pildid.


 Kirjutan veel ilmselt enne minekut ühe postituse. Uskumatu, et vahetuaasta algab juba 7 päeva pärast!


Kaisa















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar