esmaspäev, 30. juuni 2014

3.Pere ja natuke lennuinfot

Lennukuupäev on nüüdseks üsna kindel(5.august). Esimene lend on Tallinn-Amsterdam ja kestab 2h 25minutit ning sellele järgneb Amsterdam-Rio De Janeiro, mille pikkuseks on 11h 40minutit ehk tuleb päris pikk lend. Kohaliku aja järgi peaksin jõudma sinna 17:55 ja kell on seal minu teada 6h taga meie ajast. Kohale jõudes ei saa me kohe pere juurde, vaid enne toimub aastaalguseseminar.

Aga jah, ma olen üks nendest õnnelikest, kellel on pere juba leitud!

Hakkan elama Itabuna linnas, Bahia osariigis.
 Googlest mõned pildid sellest linnast:




 
 (suht ebamäärane pilt, vabandust)aga selline tüüpiline Ladina-Ameerika kortermaja

Hakkan elama neljaliikmelises perekonnas: Ema Dinoelma, poeg Francesco, tütar Renata ja isa Renato. Tuba hakkan jagama Renataga. Olen praegu suhelnud hostõe ja-vennaga suhteliselt tihedalt ja tunduvad väga väga väga lahedad inimesed.
                                      
 Peres on ka 2 koera ja see on üks neist teisest mul head pilti ei ole, aga kui millalgi saan siis lisan:)

Sellise info sain "ametlikult" YFUlt, pere kohta.

Nüüd enam vist väga postitusi lähiajal ei tulegi. Ilmselt enne minekut:emotsioonidest jm. Aga minekuni on ainult 36 päeva niiet stay tuned!

Kaisa

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar